Név: Lózs Mariann e.v.
Székhely: 2165 Kisnémedi, Szabadság u.31.
Levelezési cím: 2165 Kisnémedi, Szabadság u.31.
Képviselő neve: Lózs Mariann
Adószám: 57220833-1-33
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen bank
Számlaszám: HU49-1202-6001-0170-0915-0010-0008
E-mail cím: borostyan25@gmail.com
Telefonszám: 06 30 631-12-69
Tárhelyszolgáltató adatai : Domain Center
Név: Asvannyal-szepulj
Elérhetőség: www.domaincenter.hu
Bizsu ékszerek, ékszerek javítása,csomagoló anyagok kiskereskedelmi forgalmazása.
Felelősség
Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba esetén zárja ki felelősségét.
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
Vevőnek, a megrendelés során lehetősége van az Ő által bevitt adatok módosítására.
A Vevő felelőssége az általa megadott adatok pontos bevitele, az Eladó , a Vevő által megadott adatok alapján számláz, szállít, a hibás adatbevitel alapján keletkező valamennyi kár, és költség,a Vevőt terheli.
Eladó a pontatlan adatbevitelből származó, hibás teljesítésért, felelősségét kizárja.
Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
Egyéb szerzői jogi rendelkezések ismertetése:
A honlapon szereplő fényképek felhasználása csak a Honlap üzemeltetőjének írásos engedélye alapján lehetséges!
Amennyiben engedély nélkül felhasználják őket, képenként, és naponta 5000ft+Áfa díjat számítunk fel!
Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.
A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot.
A szállításról a GLS gondoskodik, melynek összege 1590.-/ szállítás, jelenleg kizárólag előre utalással kapcsolható össze.
Áruházunkban minden 10.000.- feletti rendelés esetén, egy kupont adunk ajándékba, amely a következő vásárlás összegéből -15% kedvezményt von le.
A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
Az Eladónak nincs a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
Számla
A Szolgáltató elektromos számlát állít ki, melyet a Megrendelőnek email formájában küld el 7 napon belül, a megrendelés leadott dátumához viszonyítva.
Amennyiben a rendelés személyesen kerül átvételre, akkor is email formájában küldjük a számlát, a Megrendelő részére.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor megrendeléskor, a megjegyzésben lehetősége van közölnie.
Fizetés
Előre utalás
A fizetési mód részletes leírása, a fizetés menete:
Ennél a fizetési módnál felhasználó, a rendelés végösszegét előre elutalja szolgáltató számlájára. A pénz, számlára beérkezése után 3 munkanapon belül Szolgáltató a rendelést összeállítja, és Felhasználó megadott szállítási címére útnak indítja.
Utánvét
Ennél a fizetési módnál a rendelés végösszegét a csomag átvételekor, a csomag szállítását végző szervezet képviselőjének kell kifizetni.
SIMPLE PAY – Online bankkártyás fizetés
MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLEPAY FIZETÉSI RENDSZERRŐL?
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil
Kft. az OTP Csoport tagja.
Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik
kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.
Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:
SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások
esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a
megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési
eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva
a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt
segítséget.
Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás,
amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így
parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból
választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és
Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.
További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!
Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu
A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online
Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a
bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
szolgáltató oldalára.
ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK
Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a
kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az
esetben rendszerünk képes elfogadni.
BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést
előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez
szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a
kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?
Bankkártyával történő fizetésről
• A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS
terminálon történő fizetés díjmentes.
• Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért
érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
• A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával
vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció
keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
• A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű
ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző
kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot
kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!
Biztonsági jó tanácsok
• Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek
eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
• Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne
adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a
kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
• A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos
ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében
javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat,
hotspotokat!
• Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis NyugatEurópában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben
próbálnak adatot kicsalni.
• Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban
már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak
illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig
megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
• További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy
soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
• A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a
kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy
telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait
illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul
értesítse kártyakibocsátóját.
Vásárlás az interneten
• A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló
termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb
ajánlatot.
• Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a
webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják
megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános
elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
• Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági
funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek
biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok
mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a
biztonságos netes vásárlás érdekében.
• A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó
sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre
kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
• Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak
fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru
termékismertetőjét.
• A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen
amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy
szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt,
milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan
kaphatja vissza a pénzét.
Banki átutalással történő fizetés a SimplePay rendszerben
• Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül az OTP Mobil Kft. számára
utalja el a vásárlás ellenértékét.
• Csak HUF-ban indított átutalási megbízásokat tud fogadni rendszerünk.
• A szolgáltatás működése: Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a
kereskedő webáruházában, a SimplePay e-mailben elküldi a vásárlónak az utalás
részleteit. A vásárló kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével a saját e-banki
felületén. Az utalás megérkeztéről a SimplePay azonnal értesíti a Kereskedőt, aki
teljesíti a megrendelést.
SIMPLE PAY ELFOGADÓ NYILATKOZAT:
KERESKEDŐ CÉGNEVE: LÓZS MARIANN E.V.
SZÉKHELYE: 2165 KISNÉMEDI, SZABADSÁG U.31.
FIZETÉSI ELFOGADÓHELY WEBCÍME: www.asvannyal-szepulj.hu
KERESKEDŐ ÁLTAL TOVÁBBÍTOTT ADATOK MEGNEVEZÉSE: NÉV, EMAIL CÍM, ELÉRHETŐSÉG
TUDOMÁSUL VESZEM, HOGY( LÓZS MARIANN E.V., 2165 KISNÉMEDI, SZABADSÁG U.31. ) ADATKEZELŐ ÁLTAL ( www.asvannyal-szepulj.hu) FELHASZNÁLÓI ADATBÁZISÁBAN TÁROLT ALÁBBI SZEMÉLYES ADATAIM ÁTADÁSRA KERÜLNEK AZ OTP. MOBIL KFT., MINT ADATFELDOLGOZÓ RÉSZÉRE. AZ ADATKEZELŐ ÁLTAL TOVÁBBÍTOTT ADATOK KÖRE AZ ALÁBBI: NÉV, CÍM, EMAIL CÍM.
AZ ADATFELDOLGOZÓ ÁLTAL VÉGZETT ADATFELDOLGOZÁSI TEVÉKENYSÉG JELLEGE ÉS CÉLJA A SIMPLEPAY ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓBAN, AZ ALÁBBI LINKEN TEKINTHETŐ MEG:
FIZETÉS SZEMÉLYES ÁTVÉTELKOR
A személyes átvétel lehetőségét választva, a Megrendelő készpénzzel fizeti megrendelését, az Eladó részére a Helyszínen ( Vác területén).
Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított fél éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Lózs Mariann e.v.
Levelezési cím: 2165, Kisnémedi, Szabadság u.31.
Telefonszám: 06 30 631-12-69
E-mail cím: borostyan25@gmail.com
Eljárás hibás ár esetén.
Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a Honlapon. Ez lehet technikai hiba.
Hibás ár esetén a megrendelést a hibás áron Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadnia, és teljesítenie. Hibás áron történő megrendelés leadása esetén Szolgáltató munkatársa felveszi a kapcsolatot Vevővel,felhívja figyelmét a hibás árra, és felajánlja a helyes áron történő szerződéskötést.Vevő, a Szolgáltató által közölt helyes áron nem köteles szerződést kötni,ez esetben szerződés nem jön létre a szerződő felek között
Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.